2011. augusztus 7., vasárnap

A titkos lány

"Egy-egy kocsmába benézek,
Hol függöny van az ablakon.
Ott indulhat egy könnycsepp,
Nem látják arcomon.
De a múlt akkor is ott táncol,
Vigyorog vállamon,
Valahol én rontottam el,
Néha nevetek magamon.
Kiénekeltem magamból 20 év bánatom,
Jöttek új dalok,
Kicsordult a fájdalom
Csókolnám a testét izzadt ágyamon,
Ahová titkon kijárok csupán egy sírhalom.


(Ő volt a lány)
Ó, Ő volt a lány (a titkos lány)
ki emberré tett engem
(Ő volt a lány)
Ő volt a lány
Kivel a szerelmet megismertem.

(Ő volt a lány)
Ó, Ő volt a lány (a titkos lány)
Ki mellett férfivá lettem
Ő volt a lány
A tetovált lány
Kit valaha titkon szerettem

Ó, Ő volt a lány
ki emberré tett engem
Ő volt a lány
Ő volt a lány
Kivel a szerelmet megismertem.

Ő volt a lány
A titkos lány"

Deák Bill Gyula

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése