2010. október 26., kedd

Norba- Agykontroll

Megérkezett. Reggel negyed és fél nyolc között csengetett a postás. Hirtelen azt sem tudtam hogy hol vagyok. Azt hittem nem itthon keltem fel(: . Kiperkáltam a pénzt (3500,- amiből egy ezres a postaköltség), majd nagy örömmel tapasztaltam, hogy valami dudorodik a borítékban. Igen, az első 100-ban bent vagyok, van kulcstartóm, juppijé(: . Na de most komolyabbra fordítva a szót. Előző nap rákerestem a google-n. Sajnálatosan tapasztaltam, hogy már fent van pár megosztó oldalon a lemez, amit ugye vasárnap óta lehet kapni a Hanyagban, illetve mától postai úton. Ez szerintem gerinctelenség. Odamész, jópofizol, pacsizol, aztán meg feltöltöd. A cd-ről annyit, hogy papírtokos, amit én kifejezetten szeretek. Valahogy olyan Rapmoteles a tapintása. A 18 trekkből álló lemezen sok a közreműködő (Szilárd,NKS,ASK,Caramel,Azúr,Eckü,Barbárfivérek,Finuccsi,Sena,Bankos,Győremix!). Mondanivalót tekintve más, mint az eddigi Norba cuccok. Komolyabbak a szövegek, sok az utalás a régi időkre, amiket lehet hogy néhányan nem is értenek az új arcok közül. A zenék igen kemények, dallamos de egyben ott kopog bennük az régi iskola.

Norba - Agykontroll rendelés
Hanyag Elegancia Shop

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése