2011. január 4., kedd

1784

Nézegettem a telefonomban a képeket, és találtam valamit. 2010 november hatodikán volt szerencsém a földből kiforgatni egy évszámmal ellátott téglát. Elég hosszú történet lenne hogy én hogyan is kerülök ilyen helyekre, de ezt most hagyjuk. Szóval megtaláltam ezt a  téglát - ahogy később kiderült elég hülye voltam, hogy oda adtam valakinek, mert elég sokat érhetett-  amin 1784 volt évszámként megjelölve. Nem is tulajdonítottam ennek az egésznek túl nagy jelentőséget. Most azonban nézegettem a telefonomban szereplő képeket és újra rácsodálkoztam. Azt tudni kell, hogy aznap,miután megtaláltam a téglát történt egy elég nagy változás az életemben. Most pedig elkezdett foglalkoztatni a dolog, hogy talán a sors és a misztikum játszott e velem. Nem tudok egyértelmű választ adni, és nem is találtam semmi konkrétat. Azt viszont ki szeretném emelni, hogy az alábbi bibliai idézetek nagyon erősen köthetők ahhoz a napomhoz, illetve azokhoz az eseményekhez:

"Megismertettem velük nevedet, és ezután is megismertetem, hogy a szeretet, amellyel szeretsz, bennük legyen, s én is bennük legyek." János 17,26

"Jobb egy nap a te csarnokaidban, mint ezer nap tetőled távol. Inkább álljak az Isten háza küszöbén, mint hogy lakjam bűnösök hajlékában." Zsoltárok könyve 84,11

"Mivel Isten a nap és a pajzs, ő dicsőséget ad és kegyelmet. Nem tagad meg semmi jót azoktól, akik tiszta szívvel élnek" Zsoltárok könyve 84,12

János evangéliuma jelentené a 17-t, a Zsoltárok könyve pedig a 84-t? Nem tudom, de érdekes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése