2011. január 12., szerda

Mert minden változik, meglátod

Hiába vették el a holnapot, tegnap már voltam ott
És láttam azt az embert, aki a gondolatomban olvasott
Ezért levelet írok magamnak, hogy emlékezzem
Ha éjjel összedőlne a világ ez az emlék el, ne vesszen
Eleveztem olyan vizekre ahol nem jártam még mással
Csak most egy igaz társsal
Ezt ne feledd! Írja a napló, és én nem fogom ez eskü
Hallgass rám a ringben el kell majd a kesztyű
Tegnap nem hittél még semmiben a tudás fája kidőlt
Holnap képes leszel rá, hogy megállítsd az időt
Ma még gyerek vagy de holnap felnősz
Ahogy más úgy te is fejlődsz
Mert minden változik, meglátod
Egyszer neked is lesz párod
Tudom, már alig várod
Ismerd meg magad és írj ennek gyümölcse lesz, vágod
Lásd a hibákat, és nem sért meg a korbács
Amit csinálsz, csináld magadnak, úgy nem érhet csalódás
Később megfogják a kezed, de már nem kell, hogy vezessenek
Mert ha valaki bízik benned erősebb leszel mint ahogy álmodtad
Nem kell, hogy rettegj, hogy egy újabb tévedés hajt
Csak hunyd be a szemed, mert holnap révbe érsz majd.
(Sövi része Mentha Magamnak c. számából.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése