2011. január 10., hétfő

Neked

Valamit kezdenem kell ezzel az egésszel. Tudod Te is nagyon jól, hogy volt idő, amikor riválisak voltunk. Volt hogy nem szerettük egymást. Te is más csapatban játszottál és Én is. Te folytattad - nagyon helyesen - Én nem. Tehetséges voltál. Most is az vagy, és hiszem hogy épp a Mennyeknek kapujára írod a csapatod nevét. Lesokkol a híred. Tudom és hiszem, hogy látod amit írok. Biztosan érzed, hogy mekkora az az űr, amit magad után hagytál. Ahogy teltek az idők, az évek, megbékéltem mindenkivel. Imádtam veletek fröccsözni. Talán a legjobb ha most leírom mennyire gyenge voltam. Nem lesz egy férfias mondat a következő, de arról vagyok híres, hogy ami a szívemen az a számon. Amikor a Peti mondta, hogy mi történt Én rendesen elpityeredtem. Nem hittem el, hogy egy ilyen srác, mint Te, akinek mindenhez ekkora szíve és tehetsége volt... Szóval értesz. Hiszekegy magasabb rendű életben és a lélekvándorlásban. Bármelyikben is vagy, folytasd a munkát. Kérlek.

Nyugodj Békében Fiveo!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése